Inkoop en aanbesteden

De gemeente Nunspeet stelt op deze pagina belangrijke informatie voor u beschikbaar op het gebied van inkoop en aanbesteden. Deze informatie is bedoeld voor ondernemers die een zakelijke relatie met de gemeente hebben of tot stand willen brengen. Als gemeente zijn we aangesloten bij Inkoopsamenwerking Noord-Veluwe (ISNV).

Inkoopsamenwerking Noord-Veluwe (ISNV)

Gemeente Nunspeet werkt met andere gemeenten op de Noord-Veluwe samen op het gebied van inkoop. Dit onder de naam Inkoopsamenwerking Noord-Veluwe (ISNV). Vanuit efficiency en effectiviteit koopt de gemeente Nunspeet regelmatig gezamenlijk met andere gemeenten in. Het inkoopbeleid en de van toepassing zijnde inkoopvoorwaarden vindt u op de ISNV-website. Het inkoopbeleid geeft sturing aan de manier waarop we inkopen. 

Werken met de gemeente Nunspeet

Wilt u zaken doen met de gemeente Nunspeet? Of zoekt u diensten, leveringen of werken die de gemeente gezamenlijk wil aanbesteden? Klik dan op één van de onderstaande links:

  • De inkoopkalender van ISNV voor gezamenlijke aanbestedingen vindt u op de website van ISNV.
  • Openbare aanbestedingen van de gemeente Nunspeet vindt u op TenderNed: www.tenderned.nl

Klachten over aanbestedingen

Heeft u een klacht over een concrete aanbesteding? Volg de klachtenprocedure zoals aangegeven op de website van ISNV.

Informatie en contact

Heeft u vragen over het inkoopbeleid en/of de werkwijze rondom aanbestedingen? Neem contact op met onze inkoopadviseur via e-mailadres inkoop@nunspeet.nl of via telefoonnummer (0341) 25 99 11.

Wat vindt u van onze website?

Groene smiley (positief)Oranje smiley (neutraal)Rode smiley (negatief)

Contact