Medewerker crediteuren- en debiteurenadministratie

Als administratief talent verdien jij een mooie job. Kom werken in Nunspeet! 
Heb je al werkervaring met crediteuren- en debiteurenwerkzaamheden? Of ben je nét klaar met je opleiding en klaar om dit vak onder de knie te krijgen? Hoe dan ook: als jij klantgericht, dienstverlenend en proactief bent, ben je hier aan het juiste adres. 

Lees snel verder, want wij zien jou graag als collega in ons team voor 24 uur per week. Bij voorkeur verdeeld over 3 à 4 dagen- dat werkt wel zo fijn!   

Accordion item is ingeklapt

Nunspeet ligt op de Veluwe, te midden van veel groen en prachtige natuur. Het is een geliefd stukje Nederland met uitgestrekte bossen, heide, weilanden én het Veluwemeer. Nunspeet heeft het! De gemeente Nunspeet telt circa 29.000 inwo-ners en bestaat uit de kernen Nunspeet, Elspeet, Hulshorst en Vierhouten. Het gemeentehuis ligt in het hart van het gezellige centrum van Nunspeet en is goed bereikbaar via de A28 en op loopafstand van het station. We zijn een informele organisatie met een prettige werksfeer en korte lijnen. 

Accordion item is ingeklapt

Je maakt deel uit van het team Financiën. De 20 vakspecialisten werken met veel plezier in dit vakgebied. Samen met de teammanager is het team verantwoorde-lijk voor het financieel beleid, het financieel beheer, het heffen en invorderen van gemeentelijke belastingen en inkoopadvisering. Binnen team Financiën maak je, samen met 9 collega’s, deel uit van het cluster Financieel Beheer. Binnen het cluster kan je rekenen op een nauwe samenwerking en kan je altijd terecht bij je collega’s om te sparren. We werken collegiaal en zijn informeel en zijn vooral gedreven ons werk zo goed mogelijk te doen. 
Kijk voor meer informatie over op www.nunspeet.nl/werkenbij. Ook lees je hier wat onze eigen collega’s van de gemeente Nunspeet vinden.

Accordion item is ingeklapt

Je zorgt ervoor dat de financiële administratie tiptop in orde is. Dat doe je natuur-lijk niet alleen, maar samen met een gezellig en betrokken team.

Crediteurenwerkzaamheden

  • Je voert in, registreert, muteert en controleert de inkomende facturen.
  • Je hebt contact met budgethouders en crediteuren over inkoopfacturen en betalingsherinneringen.

Debiteurenwerkzaamheden

  • Je verzamelt en controleert gegevens voor facturatie.
  • Je stelt op, boekt en verstuurt uitgaande verkoopfacturen.

En er is meer!
Om je werk nog gevarieerder te maken, ondersteun je ook bij overige administra-tieve werkzaamheden en neem je deel aan werkoverleggen.

Accordion item is ingeklapt

We zoeken een energieke en klantgerichte collega met een financieel administratief diploma op minimaal mbo 4-niveau. Word en Excel zijn voor jou bekend. Als je daarnaast ook ervaring hebt met softwarepakket Key2Financiën heb je zeker een streepje voor!
Toch het gaat niet alleen om wat er op papier staat. Jij bent iemand die zich moeiteloos in anderen kunt verplaatsen en prettig in de omgang is (open, toegankelijk). Je kunt je goed verwoorden in een gesprek maar ook op papier maak je informatie helder en begrijpelijk. Samenwerken is voor jou belangrijk: het team kan op jou rekenen. Zelfstandig red jij je ook prima, je staat stevig in je schoenen. Je zult begrijpen dat nauwkeurig en procesmatig werken erg belangrijk is in deze functie. Kan het beter? Je maaktons blij met suggesties voor verbeteringen.
Zie jij jezelf al helemaal in deze rol? Laat van je horen, wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!

Accordion item is ingeklapt

Persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk. We bieden onze medewerkers volop kansen voor scholing en persoonlijke groei. Samen halen we het beste in elkaar naar boven . Als je bij ons komt werken, kun je hierop rekenen

  • Je ontvangt een salaris van maximaal € 3.831,-- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (functieschaal 7). Dit is afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Je ontvangt een Individueel Keuze Budget van 17,45% van je jaarsalaris. Hierin is je vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof ondergebracht.
  • We bieden je een jaarcontract met de intentie voor een vast contract (wederzijds goedbevinden).
  • We werken hybride: vanuit huis én op onze moderne werkplekken in het gemeentehuis. Een laptop en mobiele telefoon worden ter beschikking gesteld.
  • Je hebt volop ontwikkelmogelijkheden via Nunspeet Academy (vakmanschap, persoonlijke ontwikkeling en samenwerking).
  • Een actieve personeelsvereniging. Het werken bij de gemeente Nunspeet wordt er nóg aantrekkelijker van. Voorbeelden van onze activiteiten geven we je graag!
Accordion item is ingeklapt

We beantwoorden je vragen graag! Een telefoongesprek kan voor jou het verschil maken. Bel daarom gerust met Klaudio Hofman, teammanager Financiën via (0341)25 99 11 of stel je vragen per e-mail k.hofman@nunspeet.nl

Koffiemoment 

Twijfel je óf je gaat solliciteren, maak dan gebruik van ons koffiemoment. Alle vragen die je hebt over de organisatie, de functie of de werkomgeving stel je ons tijdens een kopje koffie of thee. Het koffiemoment is op woensdag 12 februari tussen 10.15 uur en 14.00 uur. Je kunt je aanmelden voor een persoonlijke af-spraak via HRM@nunspeet.nl.

Accordion item is ingeklapt

Gelijk solliciteren mag natuurlijk ook. We zijn benieuwd naar jou, je motivatie en je CV. Solliciteren kan tot en met dinsdag 18 februari 2025.
Handig om te weten: de gesprekken worden gevoerd op dinsdagochtend 25 februari 2025.
Het kan zijn dat we je vragen een assessment te doen. Ook vragen we je bij indiensttreding altijd een VOG in te leveren.
De vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar de interne kandidaat.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.


Contact