Nieuwe medewerker

Welkom als nieuwe collega bij de gemeente Nunspeet!

Om je indiensttreding in orde te maken hebben we nog een aantal gegevens van je nodig die je met behulp van dit formulier bij ons aanlevert. Nadat je bent ingelogd stellen we je een aantal vragen en afhankelijk van jouw situatie moet je documenten toevoegen. Wij verzoeken je vriendelijk om duidelijk leesbare kopieën van de gevraagde stukken toe te voegen.

Bijlagen

We raden je aan om de benodigde bijlagen te verzamelen voordat je het formulier invult, omdat je maximaal 15 minuten bent ingelogd met DigiD.

  • Als er tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek geen kopie van je paspoort of ID-kaart is gemaakt vragen wij je die alsnog te uploaden. Een kopie van een rijbewijs is niet toegestaan. In verband met de privacy gevoeligheid van dit document raden wij je aan om dat te doen met behulp van de App van de rijksoverheid, met de naam ‘KopieID’. Hiermee kun je een watermerk op de kopie toevoegen maar zorg er wel voor dat het BSN-nummer goed zichtbaar is. *
  • ABP-diensttijdoverzicht (als je bij een vorige werkgever ABP pensioen hebt opgebouwd. Je vraagt dit overzicht op via www.mijnabp.nl. *
  • Diploma's van relevante laatstgenoten opleiding*

*niet nodig als je stagiaire bij ons komt werken.

Vragen

Als je vragen hebt over dit formulier, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar hrm@nunspeet.nl. Bellen mag natuurlijk ook via (0341) 25 99 11.

 

Wat vindt u van onze website?

  • Beoordeel deze pagina als goed (groene smiley)
  • Beoordeel deze pagina als neutraal (oranje smiley)
  • Beoordeel deze pagina als slecht (rode smiley)

Contact